Tansartsassistente verdacht van vier babymoorden. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Isa - WaarBenJij.nu Tansartsassistente verdacht van vier babymoorden. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Isa - WaarBenJij.nu

Tansartsassistente verdacht van vier babymoorden.

Blijf op de hoogte en volg Isa

23 Januari 2015 | Nederland, Amsterdam

Die 'tandartsassistente artikels' spreken mij wel aan. Dus ik denk dat het wel een leuk idee is om elke week een 'tandartsassistente artikel' te plaatsen op mijn blog!

Een 25-jarige tandartsassistente uit een fries dorp wordt verdacht van moord of doodslag op vier baby's.

De politie had onderzoek gedaan in de woning van de vrouw. Hierbij zijn vier koffers aangetroffen. Uit onderzoek is gebleken dat elk van de koffers één stoffelijk deel van een baby bevatte.
Naar de lichaampjes wordt verder onderzoek gedaan. Het is niet duidelijk hoe ze om het leven zouden zijn gekomen. De baby's zouden tussen 2002 en begin 2010 om het leven zijn gebracht.
Ze moest in het begin 14 dagen vastzitten zodat de politie later nog kon beslissen of de vrouw schuldig was of niet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isa

Hoi, Ik ben Isa. Ik doe de opleiding tandartsassistente MBO niveau 4. Ik moet 3 weken lang een blog bij houden over mijn tandartsassistente studie. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden!

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 1482

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 23 Januari 2015

Mijn eerste reis door mijn studie

Landen bezocht: