Mijn eerste reis door mijn studie - Reisverslagen van Isa - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis door mijn studie - Reisverslagen van Isa - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis door mijn studie

Met deze blog over mijn opleiding maak ik een 'reis' door mijn tandartsassistent opleiding.
Jullie kunnen mij 3 weken door mijn opleiding volgen!

Recente Reisverslagen:

29 Januari 2015

Horrortandarts

23 Januari 2015

Tansartsassistente verdacht van vier babymoorden.

16 Januari 2015

Aantrekkelijke tandartsassistente in Iowa
Isa

Hoi, Ik ben Isa. Ik doe de opleiding tandartsassistente MBO niveau 4. Ik moet 3 weken lang een blog bij houden over mijn tandartsassistente studie. Ik hoop dat je het leuk gaat vinden!

Actief sinds 09 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1488

Voorgaande reizen:

09 Januari 2015 - 23 Januari 2015

Mijn eerste reis door mijn studie

Landen bezocht: